Bind en vacker Julkrans onsdag 16 november Brunnsbo blommor

I butiken "Brunnsbo Blommor" har Lena en ateljé i källaren och dit har vi 10 bokade platser för våra medlemmar. Vi lär oss binda en julkrans och får använda en mängd av material från butiken och Lena hjälper till och ger tips om hur man gör. Alla verktyg och material tillhandahålls på plats.

Onsdag 16 Nov 2022

Fullbokad
Arrangör: Johanna i Göteborg
200kr
julkrans

Lena är florist och driver blomsterbutiken i Brunnsbo. Vi kommer få binda varsin egen julkrans tillsammans med en god fika nere i hennes ateljé under butiken. (obs, ej handikappanpassat pga trappor) En genomsnittlig krans kostar 500kr och Föreningen Johanna bjuder på 300kr per deltagare, du betalar själv resterande belopp och kan alltså välja en dyrare krans om du vill lägga till mer pynt på denna. Betalning sker i butiken då vi är färdiga per person. Härligt att ha lagom till första advent att hänga på dörren, ställa på matbordet som dekoration eller kanske ge till någon i present.

Kransen på bilden är gjord av ordförande Alexandra då hon gjorde detta hos Lena ett par år sedan tillsammans med väninnor, väldigt trevligt event och roligt att få en vacker krans med sig hem.
Begränsat antal och bara 10 platser. Anmäl dig nu!