Samtalgrupp med Jeanette Frank

I samtalsgruppen får du träffa likasinnade, reflektera över och dela din personliga cancerresa. Tid och dag meddelas så snart tillräckligt med anmälningar inkommit så anmäl ditt intresse nu.

Datum meddelas senare
Arrangör: Bcf Johanna/Jeanette Frank
250:-
Jeanette Frank- samtalsgrupper
Jeanette Frank är utbildad samtalsterapeut och håller i olika samtalsgrupper för Johanna i Göteborg samt Stödkompisarna

I samtalsgruppen får du träffa likasinnade, reflektera över och dela din personliga cancerresa. Vi utbyter erfarenheter, samtalar om existentiella funderingar och inspirerar varandra kring hur vi kan må bättre, få ny livsglädje och ta vara på livet här och nu. Du får möjlighet att samtala om saker som kan vara svåra att ta upp med närmsta omgivningen. Vi arbetar med samtal, visualisering, meditation och bild.

Jeanette är samtalsledare, utbildad fotograf/filmare och har använt kreativiteten i konstnärliga processer för att stödja människor i att utforska och reflektera över olika livssituationer. Är ordförande i Stödkompisarna. För 12 år sedan fick Jeanette en cancerdiagnos och har under många år deltagit i såväl samtalsgrupper som egen terapi. Nu studera hon på HumaNova till Samtalsterapeut i psykosyntes. Vi utbyter erfarenheter, samtalar om existentiella funderingar och inspirerar varandra kring hur vi kan må bättre, få ny livsglädje och ta vara på livet här och nu. Du får möjlighet att samtala om saker som kan vara svåra att ta upp med närmsta omgivningen. Vi arbetar med samtal, visualisering, meditation och bild.

Registrerar din anmälan