Levagruppen har nu också en egen facebooksida!

För dig med spridd cancer som önskar komma i kontakt med andra kvinnor i Göteborg med omnejd

Publicerad 12 december 2022

Anne tallheden

Leva-gruppen riktar sig till oss som lever med spridd bröstcancer, ung som gammal är välkommen att vara med. Att drabbas av spridd bröstcancer väcker ofta många frågor och ovissheten är stor. I vår grupp kan vi helt fritt prata, ställa vilka frågor som helst, byta erfarenheter, tipsa varandra om allt möjligt, peppa, skratta och gråta, helt enkelt leva! Man kan självklart vara med i gruppen även om man inte vill vara aktiv för övrigt, man kan surfa runt på inlägg och tips och kanske är det något som lockar att vara med på även om man inte tänkt vara aktiv 😊, det skall var lusten, dagsformen och viljan som styr om och vad man vill delta i.

Vi Johannor bor i Göteborg med omnejd och det ska vara enkelt att föreslå en fika/promenad. Viktigt att veta är att gruppen är sluten, allt som sägs hålls inom gruppen. Ännu viktigare är att vi respekterar varandra och alltid håller god ton. Gruppens syfte är att förenkla kontakten mellan oss med spridd bröstcancerdrabbade i Göteborg och för att skapa vänner, ge stöd och pepp! Välkommen att ansöka om att gå med.sök på facebook efter: "Leva-gruppen Bcf Johanna"