Träningsgrupp x 6 måndagskvällar

Emma och Lisa är våra favorittränare som håller gruppträning med varierade övningar. Denna vår har vi bokat 6 tillfällen, varannan måndag med start 11 mars tillsammans med Kraftens Hus. Vi tar ingen avgift denna omgång då vi hoppas fler kan vara med! Datum: 11/3, 25/3, 8/4, 22/4, 6/5, 20/5

Måndag 6 Maj 2024

Arrangör: Johanna i Göteborg, Kraftens Hus och "Inef AB"
bild på Emma och LIsa träningscoacher företaget Inef

Det bästa sätt att beskriva gruppen är att klippa in citat från vår medlem margaretha som var med hösten 2023 hon skriver:

SÄLLAN HAR JAG KÄNT MIG SÅ GLAD OCH LEVANDE, FRISK, PIGG OCH TACKSAM som efter våra kalla, mörka och jätteroliga träningspass på de onsdagkvällar Kl 18 under hösten med Emma och Lisa från INEF i Bröstcancerföreningen Johannas regi.

Vi träffas i lokalen på Fjärde Långgatan och tar oss med spänstiga steg mot Oscarskyrkan eller Slottskogen som glittrar av ljus och höstlöv i mörkret.

Vi är varmt klädda med bra skor och reflexer, vi är mellan 3-5 kvinnor som pratar och skrattar, under en timma, till tuff men individuellt anpassad träning i korta intervaller till fräck musik och uppmuntrande tillrop… alla platsar och kämpar efter egen förmåga, gamla, unga ,nyopererade som läkta. Stor hänsyn visas.

Jag kan inte låta bli att med ord berömma dessa fantastiska personliga tränare. Duktiga, kompetenta och inspirerande kvinnor som vi skall jubla över för att de ställer upp för just vår förening. Tack!

Men hur är det möjligt att vi bara är 3-5?

Om de kör nästa termin borde ni alla som orkar, vill må bättre komma dit.

Det är världsklass INEF. SE!

Margaretha Wåhlin

Anmäl dig nu och om det står platser kvar på sidan- så finns platser kvar! https://www.facebook.com/inef.emmalisa/

utomhusalla

Registrerar din anmälan