Inför Rosa Varvet: Utomhusträning för alla! OBS ändrat datum till 16/8

**OBS: Träningen ändrar datum och vi ställer in onsdag 9/8 pga dåligt väder, bokar om detta event till onsdag 16/8 istället** Vi vill fira livet och leva länge! Träning är viktigt för hälsan och att göra detta tillsammans hoppas vi ska göra det lite roligare, lite mer motiverande och vi hoppas ni vill hänga med. Aktiviteten är en del av vår jubileumssatsning med Göteborg 400 år och tillsammans med Göteborgsvarvet/Rosa varvet! På plats kan du köpa en av våra fina special t-shirts. Anmäl här om du önskar köpa en t-shirt den 9 augusti så tar vi med oss en till dig. Träningen är gratis för alla och man kan dyka upp även utan att anmäla sig, detta är så vi säkerställer rätt antal t-shirts för den som önskar en sådan. T-shirt kostar 150kr och är valfritt att köpa Utomhusträningen är gratis Ange önskad storlek XS - XXL Betalas via swish på plats den 16 augusti i Slottskogen.

Onsdag 16 Aug 2023

Arrangör: Göteborgsvarvet och I´Nef
vårruset gruppfoto

Vi möts vid slottsskogen / lekplatsen plikta. Håll utkik efter vår "rosa beachflagga" där det står Johanna Göteborg!

Träning är anpassad så alla kan vara med efter egen förmåga.

utomhusalla

Registrerar din anmälan